nieuws

16.550 keer bedankt!

Een erg succesvolle 17e editie.

Jullie waren met 16.550 tijdens Museum Night Fever op zaterdag 19 oktober.

BEDANKT aan jullie allemaal om er bij te zijn en er samen zo’n geweldige avond van te maken!

DANKJEWEL aan de deelnemende musea die alles in het werk hebben gesteld voor een uitzonderlijke MNF.

DANKJEWEL aan de honderden kunstenaars en collectieven voor hun creativiteit en enthousiasme, met een zinderend programma als resultaat.

DANKJEWEL aan onze 300+ vrijwilligers die onvermoeibaar de bezoekers hebben geïnformeerd, verwelkomd en begeleid, tickets hebben gescand, kunstenaars geholpen, foto’s genomen, aanspreekpunt waren rond toegankelijkheid en nog veel meer.

Tot slot, BEDANKT aan al onze partners, zonder wie MNF niet mogelijk zou zijn.

Tot volgend jaar, op zaterdag 18 oktober 2025, voor een nieuw feest in de Brusselse musea!

Wil je de avond nog eens herbeleven en meer Brusselse musea ontdekken, volg ons dan @museumnightfever op Instagram en @brusselsmuseums op Instagram, TikTok en Facebook.

Wil je op de hoogte blijven van de volgende Museum Night Fever en andere evenementen van Brussels Museums, schrijf je dan in op onze nieuwsbrief.