nieuws

17.203 keer bedankt!

Nooit eerder hadden we zoveel bezoekers.

MNF2023 - Bozar - big crowd of visitors in Horta hall

Jullie waren met 17.203 om deel te nemen aan Museum Night Fever op zaterdag 21 oktober. Nooit eerder hadden we zoveel bezoekers.

BEDANKT aan jullie allemaal om er bij te zijn geweest en er zo’n geweldige avond van te hebben gemaakt!

DANK aan de deelnemende musea die alles in het werk hebben gesteld voor een uitzonderlijke MNF.

DANK aan de honderden kunstenaars en collectieven voor hun creativiteit en enthousiasme, met als resultaat een steeds adembenemender programma.

DANK aan onze 400 vrijwilligers die onvermoeibaar de bezoekers hebben geïnformeerd, verwelkomd en begeleid, tickets hebben gescand, kunstenaars geholpen, foto’s genomen en nog veel meer.

Tot slot, BEDANKT aan al onze partners, zonder wie MNF niet mogelijk zou zijn.

Tot volgend jaar, op zaterdag 19 oktober 2024, voor een nieuw feest in de Brusselse musea!

Was je erbij op MNF? Deel dan jouw ervaringen met ons en vul de tevredenheidsenquête in. Jouw feedback zal ons heel erg helpen voor toekomstige edities. Alvast bedankt!

Wil je de avond nog eens herbeleven en meer Brusselse musea ontdekken, volg osn dan @brusselsmuseums op de sociale netwerken (Instagram / Tik Tok / Facebook).

Wil je op de hoogte blijven van de volgende Museum Night Fever en andere evenementen van Brussels Museums, schrijf je dan in op onze nieuwsbrief.