Muziek & Workshop

Museum Night Fever goes Connecting - Experience

In samenwerking met Louise Foo & Martha Skou

Girl having an experience with spheres while holding her iPhone.

Dompel jezelf onder in de spannende wereld van beeldende kunst en muziek in het Kanal - Centre Pompidou museum! Deze spannende activiteit nodigt je uit om de componist te worden van een unieke symfonie.

Dankzij het visionaire talent van kunstenaarsduo FOO/SKOU wordt je smartphone omgetoverd tot een creatieve toverstaf. Laat je meevoeren naar een wereld waarin de grafische symbolen die FOO/SKOU hebben bedacht tot leven komen. Door deze fascinerende vormen te scannen, herkent de technologie elk detail en transformeert ze in een adembenemende melodie van geluid.

Jij bent de architect van deze melodie: elk symbool dat je scant wordt een noot, een emotie. Je wordt ondergedompeld in een fascinerend creatief proces, waar visuele kunst en muzikale compositie elkaar ontmoeten.

Kom naar het Kanal - Centre Pompidou museum voor een ervaring die de grenzen van kunst en technologie overschrijdt. Het is een avontuur waar creativiteit geen grenzen kent, waar de symfonie van je verbeelding een sonische realiteit wordt. Bereid je voor op verbazing en inspiratie, want met FOO/SKOU verandert kunst in een onvergetelijke interactieve ervaring.

Toegankelijkheid

• Toegankelijk mits assistentie